TSB34 Gün oldu tamamen bağırsakları rahatlamıyor sürekli ıkınıp ağlıyor zeytinyağı verince yapıyor ama tamamen rahatlamıyor:( ne yapmalıyım tadımlarada zeytinyağ koyuyorum azıcık yiyor zaten;(