elif3428 Merhaba arkadaşlar sezeryan olalı 4 gün oldu dikiş yerinden aşagıya doğru morarmaya başladı normal mi neden olur doktor normal dedi ama kimse bende olmadı diyor anlamadım
Ceycey001 elif3428 genital bölgenizin üstü dimi benim de oyleydi niye bilmiyorum mosmordu hatta görünce çok korkmuştum çok sükür geçti
elif3428 Ceycey001 evet orası bende korktum neyse çocuğun kontrölü var yarın bende muaneye uğrarım git gide aşağı doğru iniyor çünkü morluk kaç güne geçti sizinki
fiigenkaraca Merhaba ben sezeryan olalı 3 gün oldu dikişlerimin üstü genitak bölgemden alta kadar mosmor doktorum soğuk kompres uygulatıyor ve jel verdi sabah akşam sürüyoruz zorlamışsın dedi siz de mi zorladığınız için olmuştu?