Melinoee ben de direkt şırınga ile uyguluyorum ve diğer burnundan rahatlıkla çıkartıyordum. Şuan sanırım hasta olduğu için kendini çok çekmeye başladı. Sağa sola kafasını hareket ettirdikcede yuttu bazen. Serkol verdi doktoru, balgamı söküyor şuan. Çığlık kıyamet ağladığı an mecburen bırakmak zorunda kalıyorum, cidden şaştım ya.
Ygthn otribebe almadım ben, daha farklı aldığım marka ve uçları ultra soft. Hasta olduğu için izin vermiyor sanırım. Sizin dediğinizi de doktoruna sorup bi deneyeyim teşekkür ederim 🙏🏻
Harikamm araştırdım şimdi, sanki bendekinden daha iyi gibi geldi. Çok teşekkür ederim, daha detaylı araştırıp alabilirim 🙏🏻