beyzanrdll Kızlar hayırlı günler adetim 2 hafta geçti bugünde kan testi verdim ve beta 0.100 çıktı e nabızdan baktım bu nedir pozitifmi yani bide 18 aylık kızım var allahımmm
beyzanrdll Ayy çok sevindim kızlar daha bebeğim çok küçük oyzüden şuan beklemiyorduk Allahım isteyenlere nasip etsin