Merhaba kızlar bebeğim şu an tam sekiz aylık, İki aydır ek gıda dönemindeyiz. Bu zamana kadar yemesi gereken her şeyi tam zamanında verdim. Püre kıvamında başlayıp zamanla pütürlü ve hafif tanecikliye doğru geçtik. Fakat şu an verdiğim hiçbir şeyi çiğnemek ve yutmak istemiyor. Her şeyi ağzında tutuyor. Ve üç kaşıktan fazla hiçbir şey yemiyor. Gittiğimiz doktorlardan biri günde her şey dahil toplam bir çay bardağı ek gıda alması gerektiğini söylemişti. Toplamda o kadar bile yemiyor. Yutarken çok huylanıyor ve ben de çiğneme refleksinin gelişmesi için tanecikli ve püre olmayacak şekilde veriyorum her şeyi. Onu bile yutarken öğürüyor. Anne sütü alıyor. Bu süreçte nasıl ilerlemeliyim siz nasıl yaptınız? Onu nasıl alıştırabilirm çiğnemeye ve katı gıdaya? BLW yapamam bana uygun değil.