neeslihan ben aldım 2 yıldır kullanıyorum fiyatına göre fena değil kek pasta börek biraz erken pişiriyor takip etmek lazım .Siyah olanı almıştım hoş duruyor mutfakta ama tavsiyem gümüş rengi de vvar onu almanız siyah en ufak tozu bile belli ediyor sıkıntı değil diyorsanız da alabilirsiniz ben genel olarak memnunum