Bebeğim 7 ay 3 günlük ve 2 haftadır uğraşıyorum dönsün diye ama emmiyor. Biberonla mama alıyor. Ve ekgıda alıyor doğal olarak üşeniyor beni emmeye. Sütüm baya azaldı sağdığımda 30 cc ya geliyor ya gelmiyor. Ne yapmalıyım. Sütüm komple kesilmedi hala geliyor. Nasıl arttırırım yardım ederseniz çok sevap alırsınız emin olun 🙏