Bazi cocuklar cok istahsiz oluyor yapicak bir sey yok. Anne olarak peslerinde kosuyoruz zaten. Doktorun bile boyle bir uslupla soylemesi, hic etik degil. Bile bile ac mi biraktin yani ne demek istiyor.
Gunluk beslenmesi nasil? 2 yasina kadar nasil beslendi? Biraz yazarsan belki fikir olustururuz