Merhaba anneler. Ne zamandır çok taktığım bir konu var. Bebeğim 11 ay 16 günlük. Desteksiz oturmaya 8-9 ayında başladı. Calcium , D vit hepsi değerleri güzhel. Ama sadece oturuyor. Yüz üstü koyunca uzanıp parmak emiyor. İmekleme hareketi sürünme fln yok. 2 hafta önce ayağa kaldırınca adım atıyordu şimdi sadece duruyor. Yürümek istemiyor. Tutsun bir yerden kendi ayakta dursun diye yapınca da, biraz duruyor ama totosu bir sağa bir sola gidiyor. Bakıyorm ayakları henüz yürümeye hazır değil. Normal mi bu ay için böyle?