Efemom_ Bebeğim her kakasını kabız şeklinde yapıyor. Yoğurt vs veriyorum kan damlamızı sidefer ile değiştirdik. Kabızlık şurubu veriyorum bazen ama yine ilerleyemedik. Doktor tiroid testi önerdi ama başka çözüm bulan var mı? Normal bir durum mu?
emilia Efemom_ 18 aylık bizde 4 aydır kabızız şuan bile ıkınıyor ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım iyice
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Efemom_ salalata yemeyi sever mi. Yeşil yapraklı sebzeler . Benim oğlumda çok kabız olur doktor günde 2 kasıkta olsa salata yesin demisti öyle düzeldi cok sükür. Kayısı hoşafı da iyi gelir
ftmadkmt Efemom_ merhaba tiroid testi verdiniz mi aceba kabizlikla alakası neymiş ki benim kızım da şuan öyle kabızlığı geçmiyor
momysskaan Efemom_ @emilia brnim bebeğimde olmuştu dün kayısı hoşafı yaptım suyundan içirdim ertesi gün çok rahat yaptı kızlar
hayalperest2310 Efemom_ onu bilmiyorum da ben üç aydır düzenli kullanıyorum hala kullanıyorum doktorum zararı yok devam edebilirsin dedi
Efemom_ hayalperest2310 düzenli yapıyor mu kakasını artık son çare bu kaldı denemediğim umarım yavruma da şifa olur 🥺
hayalperest2310 Efemom_ dediğim gibi verdiğinden beri rahat yapıyor öncesi işkence gibiydi sert sert çıkarırdı ıkınırdı çırpınırdı ağlardı öyle çıkarırdı
Alyaece1 Nutrigen markasının kabızlık için şade formda ürünü var çok iyi ve güvenilir marka mutlaka araştırın suya karıştırıp verirsiniz meyve suyu gibi içirebilirsiniz gayet etkili ben ilk kızımda kullanmıştım
Aygul58 Efemom_ bende de durumlar aynı doktorumuz hala barsakların yeni besinlere alışma sürecinde olduğunu ve normal olduğunu söyledi
Efemom_ Aygul58 bize probiyotik önerdi yarın kullanmaya başlayacağız inşallah sindirim sistemini düzenliyor ve bağışıklığı güçlendiriyormuş