Elif-Btr21 uyku tulumu henüz kullanmadım. 2 tane montu var birini ben mangodan almıştım diğerini annem e bebekten aldı kendi markası olan. İkisi de güzel bence. Hellobaby yani e bebek montu aşırı soğuk havalarda çok tercih etmiyorum. Mangodan aldığım daha kalın, uzun ve sıcak tutuyor. Fiyat performans olarak ikisi de iyi. Yalnız benim bebeğim 5 aylık, keşke astronot alsaydım dedim ve aldım. Montlar kaldı yani.