Keslin_3 İştahi olan bir bebekti yani ben bir yumurta kırdığimda yerdi şimdi hiç ağzini açmiyor 2 3 kaşik anca yedirebiliiyorum bu nasil birşey ya dişleri hep ağzinda ondan mi dişten bilmiyorum inşallah geçicidir🤦♀️
Melo29 Keslin_3 Diş dönemi çok iştahsız oluyor bebişler ısrar etmeyin sevdiği şeyler varsa onları yedirin sonra düzeliyor kendinizi de üzmeyin dertlenmeyin elbet yiyecek
Keslin_3 Melo29 hiç alışık değilim güzel yerdi yani şaşiriyorym o yüzden en yaptiği şey emmek o olmasa hep aç kalacak
Merve7853 Bizimkinde yemiyordu dişlerden ötürü günlerce kafama taktım. Lavabonun önünde suyu açtım o şekilde yedirdim hatta dikkati dağılsın diye . Sonra sonra yemeğ başladı umarım en kısa zamanda düzelir 😞