Sizlere sorum olacak.
Nasıl bir süreçten geçtiniz nasıl bir tedavi aldınız kaç ay sürdü
Kilo artışı adet düzensizliği ve tüylenme vücutta yağlanma saçta yıpranma var bende
Üç ay önce gittim normalden de fazla yani ileri derecede pcos dedi doktor bana
63 kilodan 73 çıktım ve yemedim halde
Veremiyorum da kilo
Şimdi üç ay boyunca yazz diye kadın doğum hapı kullanıyorum onu kullnaca böyle inanılmaz sisim göğüslerim çok hassas son paketim kaldı çok şükür
Daha sonra doktor yine gel
Dedi
Şunu merak ediyorum sizin nasıldi tedavi süreciniz ne gibi ilaçlar aldınız
Ve sonrasında düzene girdiniz mi