Mygirlmybaby En başından beri çok direndim ama başaramadım. Tvsiz yemek yemiyor. Nasıl tvsiz yemek yedirmeye alistiririm kızlar. 1 buçuk yaşında kızım
teachermom07 Mygirlmybaby oğlum 19 aylık. yemek yerken mama sandalyesinde oturuyor o esnada yükselen zekanın cırt cırtlı etkinlik kitabını yapıyoruz Veya “konuşturan oyuncak “ ile oyalanıyor ordan sorular soruyorum. Ya da Boyama yapıyor bende o esnada yedirmeye çalışıyorum. Aşırı yavaş yiyor ağzında beklettiğini oluyor sırayla bunlarla oyalıyorum bazen hiç biriyle oynamak istemiyor veya çok kısa oyalanıyor o zaman mecbur biraz çizgi film açıp yediriyorum ama önceliğim bu tarz etkinliklerle yedirmek
tubiiik_ Mygirlmybaby yemegini hep mutfakta yedirdim suan 26 aylık tv ile yemek yememişliği yoktur yemek zamanında oyalıyacak bişey bulabilirsiniz boya yaparken yemegını yedire bılırsınız cırt cırtlı kıtab varsa onla oyalanırken yedire bılırsınız veya tv yı acıp ekranı karartıp cocuk muzıkleri acabılırsınız
Paradiseeeee Mygirlmybaby ooo benimkide telefonsuz yemiyor yiyene kadar izliyor sonra alıyorum elinden şimdiki her çocuk böyle desem yeridir
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Mygirlmybaby acaba böyle değişik şekilli çocuklara hitap eden şekiller mi verseniz yemeğine hani yapıyorlar ya tavşancık filan öyle belki ilgisini oraya verir
tubiiik_ Mygirlmybaby anladım alıştıysa daha bırakmaz o alıskanlıgı basta acmıcaktınız tv yı benım kızımda bazı donemler yemek yemedigi oldu ama tv ye sarılmadım ustelemedim 2-3 saat sonra aynı yemegı yedi yemek yemiyo diye üstüne pek düşmeyın o sizi degıl siz onu yönetin bunu linç olarak algılamayın yoksa böyle devam eder
ygtmom Mygirlmybaby benim oğlumda öyle 😐 başka türlü yemiyor yedıkten hemen sonra kapatıyorum. Mecbur bır sekılde yemesi gerekiyor bende mecbur kalıyorum , başka bırseyle asla yemiyor maalesef
Aslicamm Mygirlmybaby en az bi hafta aç kalmasına ya da yememesine sabırlı olacaksınız öncelikle onun dışında TV yerine kitap koyabilirsiniz ben yeme reddi olduğu dönemler hep kitapla yedirdim bazen kuklayla bazen hayvan figürleriyle
Neslihan_46 Benim oğlum da öyle 1,5 yaşında reklam açmadan bi lokma yemiyor aç biliyorum ama asla yemiyor dün koli bandını mama sandalyesine yapıştırdım çıkar hadi dedim bayağı oyaladı onu ilgisini çekti oyuncakları direk fırlatıyordu
Sadeturkkahvesi Mygirlmybaby benim oğlum 30 aylık bende son 6-7 aydır öyle yediriyorum çoğu zaman hiç yemek sevmeyen iştahsız bi çocuk
Harrye23 Mygirlmybaby bende ek gıdaya geçtiğimiz zaman telefonn açıyordum 1 5 yaş filandı galiba birden kestim telefonu
Gizem1012 Mygirlmybaby Müzik açın bebek şarkıları birlikte söyleyerek yedirmeye çalışın mesela ham ham ham karnım açıktı diye bir şarkımız var onunla oyunla yedirmeye çalışıyorum ya da şekiller yapabilirsiniz yediği şeylerde yemiyorsa da o an bırakın biraz bekleyin kendi talep etsin bazen bebekler hemen acıkmıyor öyle alışkanlık haline getirir