askbebegimmbenim Arkadaşlarım bebeğim 4 ay 5 günlük. Ben hasta oldum boğaz enfeksiyonu bebeğime geçti öksürüyor dün aksamdan beri bugün özel hastaneye götüreceğim. Artmasından korkuyorum çünkü ne uygulayabilirim evde artmaması için
eymenaren41 askbebegimmbenim hakiki zeytin yağının içine sarımsak ez koy onu bekler 1 2 saat sabah aklam süt ayağının altına kalın çorap giydir hatta üstüne patik giydir zaten bebek yere basmıyo onun faydasını görüceksn
SweetMom__ askbebegimmbenim direk hastaneye götürün sizi korkutmak hiç istemem benim bebegimde çok nadir öksürük ve hırıltısı vardı hastaneye göturdum yatış verildi Allahtan erken öğrendik çok başındaydı bronşit dediler düşün öksürük hafif yok gibi her ihtimale karşı yatırdılar şimdi evdeyiz çok şükür daha iyi braun ve direct nexus nebzilotr aldık çok iyi geldi cok geçmiş olsun umarım birşey çıkmaz mümkünse çocuklar hasta olmasin😥 çok zor
Busramutlu993 askbebegimmbenim çok geçmiş olsun. Çok salgın var benim oğlumda sık sık hastalanıyor. Burnunu açık tutmaya çalışın. Ateş için corabina limon iyi gelir. Tabi limon varkende sık sık takip etmek gerekiyor.
askbebegimmbenim SweetMom__ panik atak oldum ateşi de 36.9 inliyor sürekli şimdi götürüyoruz allahim çocuklarımızı korusun çok zor
SweetMom__ askbebegimmbenim sakin olmalısın canım bende hastanede 3 gün boyunca ağladım artık beni yan odadan duyan sakinlestirmeye geliyordu😢 Nasıl oldunuz hiç bir şeyi yoktur inşllah ?
eymenaren41 askbebegimmbenim rica ederim cnm ateş iiçinde ince limon kes topuğuna koy çorap giydir ateş düşüyor asma önce limonu ayağının altına sür snra bir dilim koy çorap gydr
askbebegimmbenim eymenaren41 sağol bacım ateş 38.8 e çıktı hastanede düşürdüler boğazları kızarmış biraz hiriltisi vardı ama ciğerlerine çok şükür inmemiş burnunu açtılar buhar ilaçları verdiler evde hava vereceğiz Allah’ım hiç bir çocuğa hastalık vermesin. Kendimde hastayım dünde ben acillik oldum benden geçti yavruma
eymenaren41 askbebegimmbenim aynen bizde atlattık 40 günlüktük hemde daha cnm evet çocuklar hasta olmasın ama oluyo yani olacakta hastalık vücudun sadakasıdır rabbim bilinmedk der vermesin bu günümüze şükür 🤲 çok geçmiş olsun bizde kullandık hava
ezgdmrcasln askbebegimmbenim kendinize stres yapmayın benim bebeğimde 7.5 aylık benden bulaştı 1 hafta öksürdü burnu aktı. Siz kendinize sarımsak kürü yapın. Sarımsakları minik doğrayıp 2 diş falan bir tatlı kaşığı bal ve limon sıkın onu yutun her gün yapın ve bebeğinizi sık sık emzirin. Bebeğinizin burnunu açın ve hava verin iyi olacaktır Allah’ın izniyle. Çok geçmiş olsun 💐
askbebegimmbenim eymenaren41 sağol bacım malesef inan okadarda dikkat ediyorum kalabalığa bile sokmuyorum sakındıkca geliyor buluyor aman şükür bugünümüze Allah’ım korusun bizde 1 aylıkken olduk bronşit başlangıcı Ama ateş yoktu. Şuan hem ateş hem öksürük burnu tıkalı izotonik su yapıyoruz 5 ml 5 ml bir burna bı turlu tek burnu açılmıyor ne yapacağımı şaşırdım
askbebegimmbenim ezgdmrcasln Allah razı olsun sizede çok geçmiş olsun canım sarımsak almayı unuttum bugün hastaneden sonra. Yarın alayım yapayım bari bende onu şifa olur inşallah burnunu temizliyoruz sürekli izotonikle ama burnunundaki suyu çekerken tıkalı olduğu belli tek burnu açılmıyor ne yapabilirim acaba
ezgdmrcasln askbebegimmbenim Allah sizden de razı olsun teşekkür ederim. Hava verince de açılmıyor mu? Serum fizyolojik ile burun yıkama yapılabilir ama ben hiç yapamadım açıkçası. Kulağına zarar gelir falan diye. Soğanı ikiye bölüp karanfil saplayın birkaç tane yatağının yakınına koyun o da burnu açabiliyor.
askbebegimmbenim ezgdmrcasln hava verdim. Serum fizyolojik doğduğundan beri yapıyoruz günde 4 5 kez yapabilirsiniz dedi doktor hastanede yaptılar evde 2 kez eşimle yaptık yok tek burnu tıkalı yavrumun. Soğan karanfili deneyeceğim canım sağolasın