13 aylık kızım, sürekli kucak istiyor, evde ve dışarda hep elimizi tutarak yürümek istiyor (normalde kendi yürüyebiliyor) oyun oynarken bile dibinde oturmamız gerekiyor, mesela camdan dışarı bakıyoruz bi an telefona bakmam gerekiyor asla istemiyor onunla birlikte dışarı izleyeceğim, kendi yemeklerimizi geçtim kızıma bile yemek zor hazırlıyorum paçama yapışıyor kucağıma almam için. Uykuda pek problem yok ama gün içinde uyanık olduğu tüüüm zaman bu şekilde asla ayrılamıyoruz. Artık kol, bel, sırt hiç biri kalmadı :) 1 yaş sendromu mu bu nedir hiç böyle değildi eğer 1 yaş sendromu ise bu şekilde yaşayan varsa ne zaman geçer??