14aylık olacak kızım gece her dk emmek istiyor bazen 15 20dk da bir bazen yarım saatte bir gündüz de bu aralar çok arttı sürekli emmek istiyor yemek yedirirken bile meme meme diyor ona güvenip yemiyor erken aslında ama bıraktırsam mı diye düşünüyorum yemesi etkileniyor beni bir saniye bırakmıyor gecelerimiz zaten felaket bir durumda kilosu yerinde bilemiyorum aslında 2yaşına kadar emzirmek istiyorum ama bu şekilde devam ettirmek çok zor bari saat başı kalksa gece onada razıyım var mı bu aylarda sonlandıran bu arada biberon emzik kullanmıyor