nazanay başınız sağolsun . Üzüldüm okurken . Aklıma gelmişken ben de ekleme yapayım . Kafam da 10 tane tel toka ile gezen insandım normalde . Aylardır toka kullanmıyorum . Tel toka boğaza sağlandığı için çok tehlikeli . Lütfen Çocuklar büyüyene kadar kullanmayın sağda solda bırakmayın . Daha önce şahit olduğum durumlar var .