Mervee__mehmett__ canım ben 6 ayd başladım ek gıdaya, mesela blenderdan gecerdım az pütürlü bırakırdım asla yemez bogulur givi olurdu, ısrar ederdın yıne yok, ama püreyı pürüzsüz yapınca yerdi doyardı. Bılmıyorum çok mücadele ettım ama olması hep püre yedi, diğer türlü hep kustu. Yoğurdun kaymgı agzına gıtse kusuyor düşün ve halen boyle, 1 yasında tam