Merhaba geçenlerde erkek bebeğimin kaşığında bilye gibi bir şişlik vardı fark edip doktora götürdüm kasık kisti dedi ameliyat olması gerekiyormuş daha önce başına böyle bir şey gelmiş olan var mı canım açık sıkıldı daha 2 aylık prematüre doğdu küçücük