Bebegim yarın 3 aylık olucak ve geçmeyen ishalimiz var kızlar 🤦♀️ hipp mama kullanmaya başladığımdan beri bebeğimde geçmeyen ishal başladı her bezinde kaka var 😞korkuyorum kilo vericek zayıf düşecek diye 😑 doktora götürdüm tahlil falan yapıldı ilaca başlandı bi hafta oluyor ama hala aynı mamayida bıraktık bi düzelmedi çocuğum 🤦♀️gaz çıkartırken bile kakasini kaçırıyor varmı başına gelen 🤷♀️😤 çok sıkılıyorum bu durumuna 😥 ( bu arada tahlillerimiz temiz çıktı)