Kızlar merhaba 18 martta sezeryen doğum yaptım yanıma verdiklerinde biraz mıkırdandığı için hemşire gözlem altına aldı kilosu falan 3500 doğdu sonradan yoğun bakım ünitesine koydular durumu iyi olduğunu normalde 2 hafta durur ama sizin kinin durumu iyi daha az durur dedi doktor sizde böyle bişi yaşadınız mı ben evdeyim o hastanede 😔