Merhaba hanımlar. Tam 5 aylığız 3-4 gündür sakin bebeğim gitti yerine huysuz sinirli çığlıklar atan ağlayan geceleri her saat başı mızmızlanıp uyanan bir bebek geldi. Gece çocuk gözleri kapalı mızmızlanıp ağlıyor. Eline ne geçse ısırıyor, sürekli emmek istiyor göğüsümü ısırıp oynuyor, salya tükürük bolca önünü ıslatacak şekilde. Çok huzursuz ve mutsuz hep bağırıyor üzülüyorum ne yapabilirim diş midir. Temiz parmağımla kaşımaya çalışıyorum soğutup diş kalıyıcı veriyorum ama bunlar o anlık rahatlama sağlıyor bırakınca basıyor çığlığı çok sıkıntısı var sanırım. Siz nasıl geçirmiştiniz kaç günde çıkar eder neler yaptınız yardımcı olur musunuz. Teşekkürler şimdiden.