Postunu görünce genel olarak fikrimi yazmak istedim. Bu seçim çalışmaları kadar saçma bir şey yok. Kimse asılan pankartlara gün boyu gezen arabalara göre oy vermiyor kimsenin fikri de buna göre değişmiyor. Yazık günah gerçekten harcanan o paralara ve bu bizim cebimizden çıkan para. Bir de takım tutar gibi bu fanatiklik nedir ya? Toplanıp işsiz gibi bir de slogan mı atıyorlar ya çıkarları var ya da çok saf bir milletiz anlamış değilim