Bugleminannesi28 Kızlar kemik suyu kaynatacam . 8 saat en az kaynatilmali diyor sizler nasıl yapıyorsunuz tam olarak kemikleri yıkayıp direk su ekleyip 8 saat kaynatiyim mi şu Süzme işlemi yapayım mı?
KuzeyinAnnesi03 Bugleminannesi28 bebeğiniz için yapıyorsanız kemik ve ilik suları evde yapılması doğur değil canım çok uzun süre kaynatılması gereklidir. Evde yemek yapmak için soruyorsan kendinize düdüklüde 45 dk 1 saat kadar yetiyor
Aleyunll Bugleminannesi28 ben 1 saat kadar pişiriyorum içine de defne yaprağı ve soğan koyuyorum çok güzel oluyor
TugceAsil Bugleminannesi28 ben bir gece önceden kemikleri suda bekletiyorum sonra ertesi gün suyu süzüyorum ve geceden bıraktığımda bir kaç kez suyu değiştiriyorum. Daha sonra trncetede yaklaşık 7-8 saat kaynatıyorum soğuduktan sonra buz kalıplarına koydum yemeklerine katıyorum
[silindi] Bugleminannesi28 ben yikiyorum kemikleri sonra dudukluye koyuyorum en dusuk ayarda 7saate yakin kaynatiyorum kemikler ilikler birbirinden ayriliyo sonra suzgecte suzuyorum kemik parcasi kalmasin diye
elisaazrasila03 Nasıl süzme işlemi kuzum bu arada ne 8 saati 🙄 1 buçuk saat kaynasa yeterli ben yıkayıp suyunu koyup tuzunu atıp kaynatıyorum düdüklü tencere ile
kahvelisianne Evet iyice kanı alınmalı daha sonra güzelce kaynamalı bir saatle asla olmaz en az 7 8 saat ve ağır ağır kaynayacak kapağı kapali olsun ki suyu azalmasın içine defne kabuğu soğan havuç patates atabilirsin ben atmıştım şifa niyetine daha sonra su donercikerde biber koydukları küçük kablara döküp her sebze püresine çorbasına koymustum ama çok iyi kaynamalı köpüğü gs alınmalı güzel süzmeli kemik vs için
huzurluaycicek Kemik suyu için 2 3 saat, ilik için en az 6 saat kaynaması lazım ve öncesinde 1 2 saat suda bekletmelisiniz kanı iyice çıksın
Cigdem61 Bugleminannesi28 ilikli kemik suyundan bahsediyorsunuz değil mi? Ben akşamdan sirkeli suda bekletiryorum kanı aksın diye. Sabah 6-7 gibi çok kısık ateşe koyuyorum en az 8-10 saat kaynatıyorum sonra sıcakken süzüyorum yağı donup süzgeçte kalmasın diye. Süzmek şart çünkü çok uzun kaynadığı için kemikler parçalanıp karışabiliyo
teachermom07 Bugleminannesi28 “makarna lütfen “ sayfasının ve markasının sahibi ya da kurucusu diyim.. instagram hesabından bu olaya son noktayı koydu. Çok güzel bir video çekip anlatmış detaylarıyla . Kendisi Gıda mühendisi. Düdüklü tencerede 1 saat kaynatmak yeterli diyor. Bundan sonra o şekilde yapacağım. İsterseniz izleyin sizde videoyu 🙏
Themom_ Bugleminannesi28 Ben 1 gece öncesinden kemikleri suya koyuyorum kanı cıksın diye sonra iyice yıkayıp 20 dk kadar yine yıkıyorum sonra tencerede mum ateşinde sabahtan yatana kadar kaynatıyorum sonra iliği kaynayan su ile birlikte blendırdan geçiriyorum kağıt bardaklara koyuyorum soğuyunca buzluğa diziyorum
Paradiseeeee Bugleminannesi28 ben ilik alıyorum onu bi yıkıyorum sonra düdüklüye koyuyorum kaynayınca altını kısıyorum 2 saat sonra kapatıyorum saten ilikler löp löp düşmüş oluyor 8 saate gerek yok yapanlar normal tencerede yapıyor benim o kadar vaktim yok malesef bu şekilde yıllardır yapıyorum
sonbezbukucu ben içine kereviz yaprağı, havuç, patates, soğan, sarımsak atıyorum hatta evde varsa karnabahar , pırasa da atıyorum 🙈 3 saat kısık ateşte kaynatıyorum
Melovealp Önce kemikleri bir iki saat bir yemek kaşığı sirke ile bekletiyorum.Kanı dilan çıkıyor.Sonra tencereye alıp kaynatıyorum kaynara çıktıktan sonra 8 saat filan mum ışığı gibi en kısıkta kaynatıyorum.Üzerindeki köpükleri alıyorum.Sonra tel süzgeçten geçiriyorum(minik kemik parçası filan kaçmasın diye) Sonra buzluk kaplarına veya karton bardaklara alıp ılıyınca buzluğa yerleşirtiriyorum ve çorba ve yemeklerine kullanıyorum.
Sedaekrem Bugleminannesi28 evde kaynatmak bebekler ıcın çok saglıklı degıl denılıyor dıyelımkı kaynattın yağ kısmı atılıyormus bılgın olsun yağ kısmı saglıklı degılmıs kemıgın sertıfıkası nın olup olmadıgı bılınmıuorsa yazmısyı bırısı