kayraaseymaa Merhaba Arkadaşlar Şuan doğum izinideyim, hastanede çalışıyorum raporlu olarak gözüktüğüm için ödemenin ssk üzerinden yatacağını söylediler (maaş ödemesi) Hangi gün içinde yattığını biliyormusunız bilgilendirme yaparmısınız aynı durumda olan varmı
HEY03D kayraaseymaa memurlarda maaş kesintisi olmuyor diye biliyorum sskdan da pttye 300 lira gibi bi doğum parası yattı diye hatırlıyorum. Ama sözleşmeliysen biraz durum değişik olabilir
Didem0101 kayraaseymaa o eskidendi ya düzeldi o sistem şimdi maaş tam yatıyor kurum ve SSK kendi arasında yatan parayı mahsuplaşıyor sözleşmeli isen bile böyle bu bilemedim siizn kurum farklı yöntemle gidiyor heralde