Benim kızım da 8 aylık şuan bende tutuyorum iştahsız bir bebek zaten ek gıda vs de zorla yiyor sütüm de eskiye nazaran biraz azaldı ama tuttum sonradan borcum çok olmasın diye. Doymasalar ağlarlar huzursuz olurlar, bol sıvı alıyorum iftarda ve sahurda, ayrıca tahin helvasını keşfettim sanki biraz arttırıyor yani. Yine de içi rahat etmeyen tutmasın sonuçta gebe ve emzirenlere dinen de tıbbi açıdan da izin var✨