[silindi] 2.sinif aşırı küfrediyor babası sayesinde ve çok saldırgan arkadaşlarıyla dövüşüyolar ama suçu. Kendinde değil başkasında Arıyo oğlum sende kufrediyosun ilk sen baslatiyosun dedim hayır diye daha çok sinirleniyo okula gitmicem diye her sabah abartısız hadi oğlum demekten yoruldum en son bağırdım artık Beddua ettim sinirlerim alt üst oldu nasıl bir yol izlemeliyim yardım edin Allah rızası için yazarken bile gözlerim doluyor çok yıprattı bu durum beni psikolojisi mi bozuk acaba 😭