Krnalp üzülmeyin daha önce yiyorsa Bi muddet sonra yine güzel yemeye başlar,ya Bi yeri agriyordur ya iştahı gitmiştir, siz daha iyi bilirsiniz bebeğinizi, zorlamayın bu dönemde neyi seviyorsa onu verin,çünkü ağızda tutmaya Bi alışırsa maalesef her şeyi artık tutmaya başlıyorlar, tecrübeyle sabit 😊