Arkadaşlar merhaba.4.5 aylık oğlum var ve doğduğundan beri göz yaşı kanalı tıkalı.masaj yapıyorum ama hala açmadı.arada çapaklanıyor,sulanıyor,kızarıyor antibiyotik damla veriyoruz.doktor ileri yaşlarda daha zor açılır dedi kuvvetlice bastırarak masaj yapacakmışım.ameliyat basit ama genel anestezi sıkıntı oluyor dedi.sizlerin evlatlarınızda böyle sorun yaşandı mı?kanal açıldı mı açıldıysa kaç yaşında açıldı yada açılmayıp ameliyat yaptıran oldu mu?