Kızlar son bir aydır kızım çok huysuz elleri hep ağzında 11 aylık olacak bu arada hiç dişi yok , alt taraf baya kabarmış ve beyaz dedi doktorumuz ama bir ayı daha var gibi dedi .
Bu kadar uzun mu sürüyor huysuzlugu zaten iştahlı bebek değildi artık hicbirsey yemiyo cok mutsuz sürekli ağlıyor uyutuyroum 10 dakika uyanıyor ortalığı inletir gibi bağırıyor anlayamıyorum doktora da götürdük başka birseyi mi var diye tetagil de aldık basta fayda eder gibi oldu artık hiç fayda etmiyor delirmek üzereyim derdine derman olamıyorum gözlerimin içine bakıp ağlıyor kahroluyorum bir ay oldu bu dişler ne zaman çıkacak