Hope77 pivpivpivahmedmuhsin bazı mahalleler hissetmemis gop mahallesindeyim ben zaten sokaktan kamyon geçse bina sallanıyordu bu depremi hissetmemem imkansızdı uykudan fırlattı resmen
pivpivpivahmedmuhsin Hope77 Allah Allah. O sırada uyuyordum. Daha doğrusu yarı uyanıktım. Geceden beri oğlum sık uyandı o yüzden sersemdim. Ondan hissetmedim sanırım. Ben Çiftlikköy’de yaşıyorum bu arada. Evim denizin dibinde. Ona rağmen hatırlamıyorum hissettiğimi.