Kızlar merhaba oğlum şuan tam 22 aylık bir oğlum var dogdunda herşey çok güzeldi üç aylık olduktan sonra değişimler başladı sebebi farklı şeyler ve ozamandan sonra babasıyla arası hiç iyi olmadı onunla olmak istemiyor ve ona karşı çok hırçın elinde çok ağır gerçekten vurduğu yer yanıyor yada sıkıyor issiriyor ve bunu diğer cocuklarada yapıyor öyle kavgalı felan buyutmedik şükür ama neden böyle olduğunu anlamadım dün eşimle konuştuk bir psikologla görüşmeyi düşünüyoruz sizce başka neler yapabilirim konuşun vs demeyin arkadaşlar gerçekten çok konuşuyorum örnek veriyorum uzuldugumuzu gosteriyoruz ama iki saniye sonra tekrar aynı şeyler oluyor babasjda çok ilgili oyun oynamak istiyor özlüyor akşama kadar bende çok yoruluyorum yanlız kalmak istiyorum ama en fazla 3 dakika kalabiliuorum