momandboy6 Şu ana kadar hiç yaptırmadık rota aşısını oldu ama menenjit aşısını yaptırmamıştık, bu saatten sonra yapılır mı acaba?
yenianne01 momandboy6 olabilir canım doktora sorman gerek. bizim aşımız 6-8-12 olarak belirkendi 6 da iki dozlu aşı yaptıldı -8 de tek doz-12 dede 2 doz olacak bitiyor
kulkedisii momandboy6 yapılabiliyor bizim 13 15 ve 27.ay olarak ayarlandı. İkinci doz için 15. ayını bekliyoruz şuan
momandboy6 yenianne01 Toplamda kaç tane ki tek doz olan da varmış sanırım ama ayına göre mi yapılıyor pek bilgim yok ben en iyisi bir sorayım aklımda kaldı çünkü yaptırmasam da içim rahat etmeyecek 😕
yenianne01 momandboy6 çoçuk doktorumuz bize böyle söyledi canım menenjit aşısı biraz değişik🫣ayı farklı olanda var tek dozluda var aynı anda 2 dozluda var en güzeli bunu çoçuk doktorunuza sorun