Allahkahretmesin1 Cerazette kullanıyorum geçtiğimiz ay 18 şubatta regl olmuştum ama halâ olamadım 4-5 gün önce 1-2 gün kadar çok hafif kahve lekelenme yaşadım ama halâ regl olamadım normal mi?
Ygtoglm-- Allahkahretmesin1 evet evet yapıyo . Bi ara düzene giriyo sonra yine düzensizlikler oluyo .
Allahkahretmesin1 Ygtoglm-- ya benim bildiğim kadarıyla doğum kontrol hapını regl düzenlemesi için veriyorlar ama bu şekilde olunca çok fena kuşkulandım regl olmak için önereceğiniz bir şeyler var mı peki
Allahkahretmesin1 Deletedmom_103 daha önce de hap kullanmıştım ama hiç böyle bir şey yaşamadım genelde regli düzenlesin diye veriliyor diye biliyordum bir anda böyle olunca yüreğim ağzımda geziyorum resmen 😂