hayatyolcu ben hep meme reddiyle uğraştım öyle emzirdim, bir sürü şey denedim başetmek için. O dönemde en etkilisini yazayım belki sizde de etkili olur. Biberon beslemesinden 1 saat sonra uyutuyordum uyuyunca alıp emziriyorum yarım saat. Yatağına bırakıyorum uyuyordu yarım saat, 1 saat daha sonra uyanmaya yakın tekrar alıp emziriyorum. Uyandığında karnı tok oluyordu biberonu çok az içiyordu bazen hiç içmiyordu