Şuanda saat sabah 05:47. Bebeğim saat 02:30'da uyandı ve saat 05:15'e kadar ağladı. 05:15'te bi uyudu 5 dakika sonra uyandı. Gece gece onu banyoya sokmak zorunda kaldım yıkanınca rahatlar diye. Rahatladı saat 05:44'te uyudu. İlk defa böyle olduk. Bebeğim 2 aylık 13 günlük. Ağlayarak yazıyorum şuan bu satırları. O kadar yoruldum ki gücüm kalmadı. Bi an ölmek istedim Allahım al canımı dayanacak gücüm kalmadı dedim. Ve yine.. şuan ağlıyor. Kızlar bize dua edin Allah rızası için. Yine son gücümle uyutmaya çalışacağım..