İlk doğduğundan beri sakin olan bebeğime birşeyler oldu 🥹 kakasını ve gazını rahat çıkarmasına rağmen sürekli sabaha kadar huzursuz geriniyor ıkınıyor sürekli bu kadar ıkınmasından korkuyorum sanki uykuya direniyor gibi. Kucak istiyor hep yatırınca yine sıkılıp ıkınıyor sabaha kadar uyuyamadık. Birde 2 saatte bir meme vermeme rağmen sanki 5 saat içmemiş gibi o kadar hızlı ve iştahlı içiyor ki kendi hızına yetişemeyip süt kaçıyor nefes borusuna öksürüyor. Bende ona müdahale ederken korkuyorum artık…. Umarım yalnız değilim canım anneler