osi30 Bebeğim için dğn yoğurt mayalamıştım ama tutmamış sıvı kalmış. Sütü züyan etmek istemiyorum ne yapabilirim?
Zeynep230523 osi30 tutmayanların içine ( sütü ısıtıp yoğurt ile karıştırdıktan sonra ) ekle sonra fırını ısıt ve içine koy 2 saat kadar bekle ara ara kontrol edersin ısı ılık olacak ben böyle kurtardım.
Zeynep230523 osi30 bir çay kaşığı kadar her kavonoza aynı şekilde mayalama yapacaksın tekrar . Fırını ısıt ve kapat . Kavanozları koy 2 saat bekle bu şekilde tutacaktır .
kimbumadam osi30 o zaman arkadaşın dediği gibi fırında mayalama işlemine devam edebilirsin Çok geçmediyse üstünden