Nurxxx Vusy18 ufaktan bi bilgi verseniz bende eğitim almıştım ama ise yaramadı çünkü meme desteğini kestik bu sefer pıș pıș pat pat desteğine geçti o bitti simdi besik sallama. Siz naptiniz ilk günden destekleri kestiniz mi şu an 1 yasında ve hâlâ gece durmadan uyanır hic uyuamiyorum 1 senedir anlatirsaniz çok mutlu olurum
Vusy18 Nurxxx gundiz uykusuyla egitime basladik ve direk memeyi pispisi keserek ilerledik. Gece 2 saatte 1 uyanip meme isterdi ilk gece bile istemedi Sabah gune erken basliyoruz uyku uyaniklik surelerine dikkat ediyorum sanirim sizinde suan gunduz 2 uyku olmali 14.aya kadar oyleydi yanlis hatirlamiyosam. Uyku kopmalarina dikkat etmek gerekiyor. Surekli ayni saatlerde uykudan kopuyosa ondan 5 dk once gidip hafif durtup o uyanmayi atlatmak gerekiyor bikac gun sonra alışıyor kendi. Sizi bol bol denerler aglamalar sizlanmalar kucakta uyuyim memede uyuyim vs ☺️ bikac gun kor ve sagir olmak gerekiyor. Ciddi anlamda size ihtiyac duyduklarinda zaten aglama direk degisiyor ve tabi o noktada mudahale ediyorsunuz. Yapin rutinini yatirin yatagina uyku arkadasi emzik vs verin eline uyuyana kadar sandalyede oturup bekleyin uyuyo numarasi yaparak sizide gorsun o sirada. Hafif temaslar sevmeler opmeler olur siddetli aglama olmadikca kucakta malesef yok. Benim bebek temasi o sirada hic sevmedi ben ona bu yuzden hic dokunmadim mizildarken. Her bebek farkli ya konu gene oraya geliyor bizde surec boyle ilerledi en iyi siz bilirsiniz bebeginizin vucut dilini umarim en kisa zamanda deliksiz uykulara kavusurusunuz
meta1 Shaggy_ bizde aynı şekil meme+ayakta sallama başka türlü uyumuyor 2 haftadır kabusu yaşıyorum dediğiniz gibi tak etti uyku eğitmine inanmıyorum diyodum ama başka çarem yok yazacağım ona da bayramdan sonra ya alacağım malesef illa eğitim yarıda kalacak bayram derken
Shaggy_ meta1 kalmıyor merak etmeyin bence şimdi yazın bilgi alın detaylı zaten ilk haftalar rutin düzen oluşturma derken öyle geçiyor. Biz hastalandık mesela o ara 1 hafta ara verdik sorun olmadı.
Bsrarch Benim bebeğim de 5 aylık. Yenidoğanken gaz sancısı çok vardı o gün bugündür sallayarak uyumaya alıştı maalesef. Şimdi bıraktırmaya çalışıyorum ama çığlık kıyamet. Ben de burda bekleyeyim de bayram sonrası bir eğitim alayım çok zor böyle. 😭
Vusy18 meta1 sanirim bize ozel degilse gunduz uykusuyla baslandi Evet her uykuda ayni taktikle ilerleniyor cocuklar artik gece gunduz farkini bildigi icin gece deliksiz uyuyor gunduz gibi olmuyor yani
Vusy18 Nurxxx evet evet o uyanmadan hafifce corabini cekin kafasini oksayin gozunu acmayacak sekilde temas edin. Soyle oluyor bebeklerinde bizim gibi uyku donguleri var gunduz uykusunda 30 - 45. Dakikasinda gece de 60 -90 dakika arasinda donguden kopup uyanip tekrar uyuyorlar( desteksiz uyumayi bilen bebekler kendileri donebiliyor uykuya) Burda amac o donguyu cocuga atlatmak yani aslinda sen uyandin annecim ama bak uykuya devam edebiliyosun gibi bir mesaj veriyoruz o mudahale ile. Bizde gece uyaniriz doneriz geri uyuruz ya bazen hatirlamayiz bile uyandigimizi ayni hesap
Nurxxx Vusy18 anladim sz eğitim verirken sadece yaninda mi bulundunz bi destek vermeden oğlum sürekli beşikte kalkıp geziyor ben uyutana kadar baya ugrastircak gibi sizin bebeginiz simdi kendi kendine uyuyor mu yani ay benim için o kadar büyük bi hayal olunca inanamiyorum bile gece kalkıp başına gidene kadar o kadar çok ağlıyor ki
Vusy18 Nurxxx surec boyunca sifir destekle yanindaydim 1 kere kucagima almak zorunda kaldim cok aglamisti onun disinda cok az temas gerisi hep uyuyor numarasi yapmak ki egitim bitmeden besigine yatirip uyumasini beklemeden odadan cikmaya baslamistim sihir gibi biseydi adeta. Egitime basladigimizda tutunup kalkmayi yeni ogrenmisti allahimm ben yatirirdim o kalkardi sonra hic ellemedim kalkti oyun oynadi zirladi bagirdi uyku arkadasini asagi atti hic orali olmadim 2 3 gun surdu nazlanmasi ve simdi besikte oyununu oynar sonra kivrilip koseye uyur. Belki dogru kelime degil fakat biraz duyarsizlasmak gerekiyor. Ha sunuda soyliyim ilk 2 3 gun ben napiyorum ya cocuguma yazik gunah degil mi baslarim egitimine dedim ama suan herkes mutlu ve yataginda deliksiz uyuyor
kuzeytobaby Vusy18 ya size bi şey sorabilir miyim ? Uyku eğitimi illa kendi evinde kendi yatağında mı oluyor ? Mesela bu düzene alışan bebek, dışarda bebek arabasında, başkasının evinde rahatlıkla uyuyabiliyor mu ?
Vusy18 kuzeytobaby biz egitiminden sonra kolaylikla disardq bebek arabasinda uyuyoruz gece uykusunada olumsuz bir etkisi olmuyor. Baska evde uyutmayi henuz denemedim ama orda da uyur eminim sadece ortami tanitmak gerekiyor rutini uzun tutmak gerekiyor