16 aylık kızım pişik yüzünden uyuyamadık resmen bu gece 2 haftadır var bir hafifliyor bir artıyor. Evde sudokrem bepantol Arko krem iyi geliyor diye okudum o hatta pudra bile aldırdım hepsini deniyorum iyi gelmiyor ve kaşınıyor orayı hep kaşımak istiyor 😟nasıl geçiricem Yardımcı olur musunuz