Baranincioztrk_49 oğlum 17 ay 15 günlük,kolsuz zıbın ve pijamasiyla yatıyor şuan.Üstünü örtmeyi sevmiyor,1,5 tok tulum aldım bende.Onunla kışın yattı yine ama şimdi onla da terliyor ve istemiyor giymeyi.Eli ayağı sıcacık,hep kontrol ediyorum.Belini örtüyorum güya ama 10sn.sonra açıyor.