Sese 23ygmur 13 aylık oğlum bu akşam gaz yüzünden ağlamaktan katıldı resmen. Mecburen zinco verdim öyle rahatladı :(
Canbebek54 23ygmur 28 aylık oğlum hala gazlı. Hatta bir gece hiç susmadan agladi doktora götürdük röntgen çekti gaz dolu dedi. İlaç fln verdi ama illa her gece az da olsa kıvranıyor
acemi-anne- 14 aylık oğlum hala gazlı gece uykumuz yok denecek kadar az 🤦🏻♀️ sabırla bitmesini bekliyorum
alisinannesi17 Gaz olduğunu nasıl anlıyorsunuz benimkide 11 aylik olacak neredeyse uyumuyor 11 aydır diş diyip gönderiyor bütün doktorlar gazi hala devam ediyor olabilir mi diye düşünmeye başladım