Kızlar oğlumun 2 haftadır çok fena Gazi var damlalar ise yaramıyor bu saat olmuş hala uyumadı ağlıyor 12 den beri sabah 6 ya geliyor saat ne yapabilirim kimyon çayi rezene çayı da içiyorum bana misn demiyor her emzirme sonrası gazını çıkarıyorum 2. Çocuğum biliyorm bunları ama kâr etmiyor başka ne kalıyor yapilacak