Bebeğim 9 aylık oldu. Mama ile besleniyor. Uyudultan sonra sabaha kadar 1 ya da 2 kez mama veriyordum fakat son 1-2 gündür yaptıgım mamalar hep çöp oluyor. 10 cc -20 cc ancka ıcıyordu. Bu gece su veriyorum içiyor mama veriyorum içmiyor. Sorun şu ki, karnı gurul gurul..aç yani. Uykuya da dalamıyor. 2den beri uyusun dye savaş veriyorum yok. Önerisi olan var mı ?