Alerji gibi . Ben de çok sık olur genelde ilaç kullandığımda veya bi kimyasala temas ettiğimde örneğin saç boyası gibi kızarır o bölgede kaşıntı olur bazen kaşıntı da olmaz yanmaya benzer bi his oluyor daha çok bende ve koltuk altı kasık boyun bölgelerimde de aynı anda oluyor bu kızarıklıklar