kızlar doğum yapalı 2 ayı geçti ilk doğumumdu ve normal doğum yaptım. kesi atıldı ve dikişlerim çok fazlaydı. kendime çok dikkat edemedim ve dikişlerim açıldı. çok uzun ve zor iyileşme süreci geçirdim ama 2 ayı geçmesine rağmen oturup kalkarken aşırı ağrı oluyor sanki özel bölgem patlayacak gibi oturup kalkamıyorum bazen. ayrıca özel bölgemde kıpkırmızı kocaman ve taş gibi sert yaraya benzer birşey var doğum yaptım yapalı geçmedi geçmiyor ve kötü koku da oluyo neden böyle bir bilgisi olan var mı 2 kez özel kadın doğuma gittim ilaç verdi enfeksiyon falan var gibi bişey demedi hiç ilacını kullan düzelir dedi bu kadar ama geçmedi.