Bennureyla Topuk kanı için sağlık ocağına gideceğim. 8 dk yürüme mesafesi ama hava çok soğuk 10° civarı ve yağmurlu. Uzun kollu kendinden eldivenli zıbın+ çorap + şapka + eşortman ve üstü + kalın tulum + kalın battaniyeye saracağım. Nasıl?
Berraa_54 Bennureyla istersen iki tane battaniye daha at 😂😂yeter tabiki hem kalın battaniye var hem de kalın tulumm
KuzeyinAnnesi03 Bennureyla kız soğuk hasta etmez sıcak hasta eder kat kat örtme bu sefer terör hasta olur çocuk
zeynepgevil Ben - 20 derecede dışarı çıkartıyorum çok şükür bebekleri mikrop hasta ediyor soğuk değil korkma
Bennureyla KuzeyinAnnesi03 Bunun hakkında kaç makale okudum ama 🤣 gel de anlat bana. Doğru giydirdiklerim gayet yeterli
KuzeyinAnnesi03 Bennureyla ben hiç eldiven bile kullanmadım doğduğundan beri. Çıkarken 1 şapka 1 ince çorap zıbın üstüne 1 takım üzerine dışarı rgiydigimiz tulumu var bu kadar genelde kanguruyla çıkıyoruz