Aybirkorunbe Eliaemir merhaba Londra da yasamıyorum Amerika dayım bu sınav nedir anlamadım test mi veriyorsunuz sorularda mi yardımcı olalım
Eliaemir Aybirkorunbe hayır ben Londra’da yaşıyorum vatandaşlık alabilmek için 3 level sınava giriyorsun 2bucuk senede bir , sorum bu sınav da yüz yüze mi yoksa online mi bire bir mi yoksa bir başkasında olacak mı yani sınav hakkında bilgi almak istiyorum .