Merhaba. Daha önce açtığım postlarda görenler vardır. Bebeğim 17. Aya girdi hala sağım yapıyorum. Artık bırakmak istiyorum fakat ek gıda problemimiz var. Asla çorba içmiyor,muhallebi tarzındaki şeyleri(tatlılar dahil) yemiyor. Kahvaltıda yumurta,peynir,asla tüketmiyor. Demir,b12 eksikliği var onun için damla kullanıyoruz ama ben artık düzgün beslensin istiyorum vicdan azabı çekiyorum. Çevremdekiler sütü kes ondan yemiyor diyor ama zaten gündüz bir kere içiyor oda 120 CC. Bir gün hiç bişey yemedi inat ettim sütte vermedim şekeri düştü çokta inat bir çocuk. Nasıl alıştırabilirim? İştah şurubumu denesem? Fikir verirseniz çok sevinirim